Koncertek és egyéb vasárnapi programok

Bizonyára értesültetek róla, hogy végül arra a döntésre jutottam, hogy
visszamegyek a pubba, és beszélek a volt főnökömmel, hogy
visszavenne-e félállásba. De nagyon rendes volt, sőt, mikor megkérdeztem,
azt mondta, hogy rögtön akár maradhatok is, csak öltözzek át.
Azért vállaltam az esetleges éjszakázást megint, mert a zenesulitól,
ahol négy hónapon át látogattam órákat, az a hír jött, hogy mégsem
kellek. Persze próbáltam kitalálni, mi is volt a valódi ok, csakhát
addigra már több hónapja voltam fizetés nélkül.
De nem bántam meg, mert nagyon rendesek, és a félállás heti 3-4 napot
(estét) jelent.
Es ami a legjobb a dologban az az, hogy sikerült kieszközölni, hogy legyen
egy állandó szabadnapom; a vasárnap. Úgyhogy, mióta ezt tényként már
ki is mondtam, a vasárnap végre az, aminek mindig is lennie kellett volna: békés pihenőnap Babussal, séta a parkban vagy a kedvenc piacunkon, összefutas a barátokkal, egyszóval: élet.
De nemcsak a vasárnapok, hanem az egyéb, előre megbeszélt szünnapok is velejárói a részmunkaidős kocsmázásnak.
Például ha egy híres magyar együttes lép fel Londonban, vagy esetleg a Dumaszínház tagjai jönnek ide.
De a múlt hétvégén igazi ritka élményben volt részünk. Kaptunk ugyanis meghívást egy képtárba, amit először csak véletlenül fedeztünk fel, de tele volt a kedvenc festőnk képeivel, így bementünk és feliratkoztunk a listájukra. Ez azért is érdekes, mert előtte nem volt kedvenc festőnk, de még galériába sem jártunk nagyon. Nagyon kellemes élmény volt, volt pezsgő meg falatkák, meg azok a képek...
Viszont - és egyelőre befejezem, - a mostani vasárnap is igazán élvezetes lesz. Biztos tudjátok, hogy a filmek zenéit mennyire szeretem. És emlékeztek, hogy már végigültük az összes Gyűrűk Urát élő zenekari kísérettel. ( Itt az első ilyen bejegyzés, két és fél évvel ezelőttről. )
Nos, most vasárnap az élmény fokozódik a Mátrix-szal (1999), ezúttal egy hamburgi zenekar játszik. Ezt fogják játszani. ( Lejjebb a "Tracklist" alatt hallgatni is lehet fél perceket. )
Szóval így is telik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése