Ic abát a flet!

Ez a mondat ( írd: It's about a flat, jelentése kb.: a lakással kapcsolatban ) lett a jelszavam az első két hétben. Miután szerettünk volna minél hamarabb egy albérletre szert tenni, ahol végre békén letehetjük fáradt fejünk, és senki "nyakán" nem vagyunk, és meg is tudjuk fizetni, fogtuk hát az egyik - úgy méretre, mint darabszámra - legnagyobb hirdetési lapot, a -ot, amiben maximum 2-3 napos lakáshirdetések ( is ) vannak, meg egy tollat. Babus karikázott, ...
Hogy én mennyit telefonáltam akkoriban! Csak sokszor nem értettem, mit mondanak nekem, még telefon nélkül is...
Aztán meguntuk a sok mászkálást, eltévedést, térkép ide vagy oda, bementünk egy alkalmas ügynökséghez. Egy kedves hölgy röviden kikérdezett minket az igényeinkről, elvárásainkról, és már repített is kocsijával oda, ahol aztán azhét szombatja óta lakunk is egyfoltában. Fél évig – így szól a szerződés.
Ez volt március 1 –jén. Azóta csinosítgatjuk, otthonosítgatjuk, főleg Babus, ő többet van itthon.

Én ugyanis heti hat nap DOLGOZOM!

De ez már egy másik bejegyzés...

/sza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése