Barátságos arcot kérek!

Végre hírt adhatok arról, hogy hogy áll a pár hónapja említett hangmérnökösdi, illetve hogy azóta már kiderült, miben is áll majd ez a tevékenység.
Mint mondtam, Martyn, a szervezője ennek a dolognak, három estén tart próbákat, nekem egyenlőre csak a péntekiekre kell eljárnom, nagyjából 2-3 hetente, míg be nem indul a dolog. Az a csapat, akik ekkor pró
bálnak, javarészt lelkes gyerekek, tanáraik, valamint néhány felnőtt is csatlakozik az utolsó órában. És annak a lényege, hogy én is ott vagyok, az az , hogy Martyn kitalálta, hogyan tudná érdekessé tenni a többi gyerek számára a zenélést, meg ezt a zenekarosdit. Ha képeket, meg felvételeket csinálunk, és abból kisfilm készül, akkor koncertek előtt-közben lehetne vetíteni, de egy füst alatt híresebbé is teheti a dolgot, vagy akár a -ra is felkerülhet. Szóval így esett, hogy az első lépés meg is történt, vagyis a fényképezés. Még korántsincs elég kép, de kezdetnek nem rossz, néhányat a jobban sikerültek közül le is közlök itt.


( Martyn az, aki két hangszeren játszik egyszerre, meg aki nagyon beleadja az apait-anyait. )













Aztán majd jöhet a hangfelvevés. Az igazi területem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése