Tényleg nem volt kicsi

A pianino hátulja lehetetlenül mocskos volt, s ugyan nem azon a hangszeren dolgoztam épp, de úgy gondoltam ne álljon ilyen állapotban az eladótérben.
Már a pókháló-szövevény nagyját és vagy 30 különböző méretű pókot porszívóztam össze, mire az egyik (nagy testű, vastag lábú) nagy lendülettel megindult felém!
Úgy meglepődtem, hogy mozgásba lendült egy, hogy az egyik kollégám nevét kántálva éktelen kiabálásba kezdtem, túlordibálva a porszívót.
Az irodából hárman szaladtak ki, a két fonökömet is beleértve. Felháborodva mondom, hogy miért szorulok segítségre, hisz a "ENORMOUS SPIDER!!" (hatalmas pók) első említésre, nem ejti őket kétségbe.
Végül a kedves kollégám menti a helyzetet a pók zongorateremből való eltávolításával.
Lassan mindenki visszabandukol az irodába, azt motyogva maguk elé, hogy azt hitték eltört a kezem, vagy ilyesmi.

A munkatárs próbált egyetérteni velem a pók ijesztő termetességét illetően, de nem tudtam nem észrevenni a kis mosolyt, ami ott bujkált a szája szélén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése