I'm not under the pressure anymore

Vannak jelek is munkámmal kapcsolatban:
A hangolós könyvem, ami egy hatalmas naptár, a mai nappal befejeződött.
A kis névjegykártya típusú papírok, amiket hangoláskor adtam mindenkinek, s amire felírtam, mennyit fizettek érte, aláírás, stb. elfogyott a táskámból tegnap miután Mrs Kaye-nél jártam, mint utolsó kuncsaftnál a hangolós könyvből.
A digitális hangszerek, amik hibásan érkeztek Kínából, s arra vártak, hogy rájöjjek a problémára és orvosoljam is, - kisimult arccal kijelenthetem - rendben vannak, s a mai nappal megjavítottam a legutolsót is. (2 hónapos procedúra volt kb. 80-90 hangszerrel, nem kis stresszel, s a hátam mögött ugráló főnökömmel megspékelve, aki csak azt hajtogatta, mekkora nyomás alatt vagyunk...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése