Augusztusnégy

Tegnap sajnos nem tudtam Bloghoz ülni, pedig többrendbeli bejegyzéssel is zaklathattam volna a Tisztelt - és Hűséges - Olvasóinkat. Először is - és mindenekelőtt - a tegnapi nap jeles nap volt. Tegnap volt Augusztus 4. És hát az bizony fontos nap volt. Két éve. Bizony, röpül az idő.
Ja, és másnap, MA pont két éve... Régi szép idők!

Másodszor pedig tegnap kaptuk kézhez a vadonatúj, teljesen saját kis ülőgarnitúránkat, amit még Pisti segítségével néztünk ki, aztán megrendeltünk egy
nevű cégnél. Igazából csak kevés volt az ülőhely, meg még jobban szerettük volna sajátunkké varázsolni, meg nem egy egész garnitúra, hanem egy sarokelem meg egy nagy lábtartó, amin ketten is ülhetnek... Na de inkább nézzétek meg!





2 megjegyzés:

  1. hát gyerekek, milyen szuper kis HOME-tok van!!:-)
    ez a szép zöldre nyíló kilátás pedig teljesen irigylésreméltó! hát nagyon gratula az új garnitúrához is! (nekem azért is értékelődik fel ez a kis bejegyzésetek, mert én most költöztem el új lakásba és lett sarokkanapém, ami eddig nem volt és ez igenis nagyon fantasztikus lehetőségeket nyit meg pl. pihenés terén:-))
    M.Timi

    VálaszTörlés
  2. sziasztok!

    nagyon tuti az új berendezés, mindig is tetszettek a bőr-textil variációs bútorok!!! és csatlakozom Timihez, fantasztikus ez a nagy ablak, ami a zöldre néz...

    K.Anita

    VálaszTörlés