Éppen kerek két évvel azután, hogy...

... hivatalosan (is) munkába álltam a Ködös Albinoban - jó, tudom, hogy Albion, de sokkal viccesebb a "Ködös Albino", mint valami kocsma a Világ peremén - itt ülök egy kis helyiségben az alagsorban, és várom az interjúmat. Már olyannyira mindenféle munkára adom be a jelentkezést, hogy pár hete hirtelen ötlettől vezérelve felkerestem azokat a cégeket is, akiknek a jegyeit a hotelban concierge-ként árultam.Például a városnéző buszos cégeket is, akiknek mindig kell jegyárus. Úgyhogy most itt ülök egy kis helyiségben az alagsorban, és várom az interjúmat. És nem izgulok, mert úgyis tudom, amire nekik szükségük van.
Rövid eligazítás után, melyben a cégről, a jegyekről meg a fizetésről esik szó, lezajlanak az interjúk. Úgy nyolcan vagyunk. Nem tudom, hány hely van, szerintem most a nyári időszakra toboroznak egy csomó embert. Utoljára megyek be, odaadom a kitöltött jelentkezési lapomat, amin látják, hogy concierge voltam. Vagyis már ismerem a terméket. Barátságosan eldiskurálunk, majd közlik, hogy pénteken hívják majd a továbbjutókat.
Szóval pénteken csörögni fog a telefonom. A fizetésről csak érdekesség, hogy öt napi munkával többet kereshetek, mint a hotelban hattal.Ami jó. Ja, és a vicces, hogy heti húsz font jár jutalmul azért, ha időben bejárok dolgozni, minden nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése