Fénysugár

Szóval ott tartottam, hogy már hotelekbe is küldözgetem a jelentkezésemet. Azóta pedig már van irodai munkához illő, meg kávézókba - sörözőkbe illő életrajzom is. Múlt héten beszéltem egy lánnyal, aki ilyen helyen dolgozik, és kiderült, két héten belül eljön onnan, ahol van. Megkértem, kérdezze meg, lehetne-e menni.
Szumma-szummárum, kiderült, hogy keresnek embert a helyre, és hát a helyzet az, hogy már voltam is ott, beszélni a főnökkel. Egy rokonszenves 50-60 közötti angol, és jól eldumálgattunk egy 5-10 percig, és nem csak a munkáról, de a helyről meg az egészségi állapotunkról is. Aztán, mivel nyilvánvaló volt, hogy valakit fel fog venni, a legjobbnak látta egy próbanapot adni. Nem lesz hosszú, csak 5 óra, de a legforgalmasabb napon, szombaton. De a hely maga egész aranyos, pici, van egy éttermi szintje is, de az sokszor zárva van. Amolyan hagyományos "inglis páb". Nézzétek, ilyen belül, ilyen meg kívül. Úgy hogy szombaton kora délután gondoljatok rám, vasárnap meg jön a beszámoló. (Ha felvesznek, azért nem érek rá szombat este blogozni, ha meg nem, hát, az nem olyan valószínű.)

1 megjegyzés: