Mint Papa néha, mikor erős volt a paprika

Ma voltam Mr Almeida-nál. Nagyon idős ember.
Nem értettem, miért jött annyira zavarba, amikor a porszívót kértem. Nem tudja odaadni, mondta.
Ekkor vettem észre, hogy mindenütt rejtett kütyük, mankók vannak, hogy könnyebben boldoguljon.
A porszívó az emeleten volt, lehoztam.
Mikor végeztem, mondtam, nagyon kedves a lakása. Erre mutatott 3 szobrot. Nagyméretű, fekete, meztelen alakok voltak.
Ő csinálta, mesélte. Medícsértem őket, mire a férfi hörögni kezdett. Megijedtem, de látom, nevet. Így nevetett. Hörögve. Ijesztő és aranyos volt egyszerre. Aztán elköszöntem és még hörgött egy keveset. Szóval nevetgélt.

/babus

2 megjegyzés:

  1. Milyen filmszerűen írsz!
    Mint egy szépen fényképezett film jelenetei tűnnek fel a nem-mindennapi epizódok egy Hangoló rendhagyó mindennapjaiból, egy különös világban..
    Majd ahogy lassan összegyűlnek, megírhatod egy forgatókönyvnek.

    És mi újság a hotelben? ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól ír(sz), tényleg.

    VálaszTörlés