Sors, ami összeköt

Angliában nagy divatja van a kisüveges ( 3dl ) söröknek. Én meg - ritkán - szomjasan érkezem hazafelé a munkából. Hasonlóképp történt tegnap is, esti negyed egykor, így pont kapóra jött egy; a Turnpike Lane -től éppen elfogy hazáig, ez kábé 10-12 perc sétát jelent. A környéken található boltokban egy ilyen sör ára 1 font ( ł1 ), ez az itteni viszonyokhoz képest egészen felebaráti. A boltból kijövet tudatosult bennem, hogy nincs is nálam bontó, de mivel nagyon találékony vagyok, ott rögtön egy buszmegállóban előkaptam a kulcsomat, s máris ... szenvedni kezdtem vele. Közben egy busz is befutott, leszálltak róla az emberek. Tovább feszegettem, s feltűnt, hogy a busz még mindig bent áll.
Felnéztem, és mit láttam?
A sofőrt, a kezét feltartva ül az ülésben, s mi van a kezében?
Nami?
Sörbontó!
Egy ezerszerszámvastagmindenhezvalóésmégbontóisvanbenne sörbontó!

Az ég küldte...

/sza

2 megjegyzés: