Mehetek vissza a balettbe ugrálni!

Kedveseim!
Őrületesen jó híreim vannak!
Szóval épp chambermaid vagyok a Grange City Hotelben. Annyira nehéz munka, hogy már-már meghaladja az erőmet, de csinálom, mert látom a végét! (Vagyis tudom, mikor fogok felmondani. )
Még egy ideig tartott a levelezésünk a sulival, mely abból állt, hogy ők küldték a hangolások címeit, én meg sorra lemondtam azokat. Mígnem végleges elhatározásra jutottam. A hangolástól végképp megválok.
Nehéz volt a döntés, de nincs mit tenni, London valóban a világ egyik legdrágább városa, ebből itt megélni nem lehet.
Dolgoztunk Szabival, mint a kisangyalok, ki-ki a maga hotelében, mígnem tegnap este jött egy telefonhívás a zenesuli tulajától (Graham, ő is hangszerész), hogy akkor most tényleg megválok tőlük? Mert neki lenne egy ajánlata.
Hát ennek az ajánlatnak és a mai tárgyalásnak az eredményeképpen szeptembertől teljes állásban (full time) várnak a suliban. Bejelentve, s nem szabadúszóként, mint eddig! A feladatköröm elsősorban a hangolások és javítások lesznek, de olykor tanítás is, ha úgy adódik.
Örültök Ti is remélem, mert mi elmondhatatlanul! Úgyhogy fogjatok egy gyűszűnyi pálinkát, vagy bármit és EGÉSZSÉGÜNKRE!



5 megjegyzés:

  1. GRATULALOK!!!!

    Mar eppen hireszteltem a szokasos forumomon, hogy egy ismerosom kiment, es szinte rogton talalt munkat a szakmajaban, mikor a hoteles hirt beirtatok.
    En teljesen lelombozodtam.
    Nagyon orulok most ennek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, és ugyanakkor cseppet sem vagyok meglepve. Most azonnal iszom az egészségedre.
    Meg is volt.
    Írtam valamit a blogomra, amit Neked ajánlok, de nem rólad szól, talán csak egy kicsit, a jó részek.
    http://comedie84.freeblog.hu/archives/2008/07/13/1_folytatas/
    És kérnék szépen mondatot, ha szabad.
    http://comedie84.freeblog.hu/archives/2008/07/09/jatsszunk_olyat_hogy/
    De nem muszáj.
    Szóval visszatérve, büszke vagyok Rád, bárhol is ugrálsz!
    Ölellek Titeket.

    VálaszTörlés
  3. Jól értem, hogy végeredményben egy önkéntelen zsarolási hadműveletnek voltunk most szemtanúi? Minden esetre Unicum! Hurrá, hurrá, hurráááá!

    VálaszTörlés
  4. éljen, éljen, éljen
    éljen babusszabi!
    :))

    VálaszTörlés
  5. Hi-hi-hi, én meg a gyűszű... :)
    Csak érjek haza!
    Hurrá-hurrá és gratulálok!

    VálaszTörlés