Kedvencek ha összejönnek

Hát, 32(szőrtitú) lettem, és mint ilyen, szülinapi ajándékokkal lettem meglepve. Csak a dolog érdekessége, hogy most - Egy kivétellel - olyan emberek leptek meg, akikről tavaly ilyenkor még nem is tudtam. És kivétel nélkül csupa olyasmit kaptam, amik a kedvenc dolgaimhoz kapcsolódnak. Nem tudom, összebeszéltek-e, de lett egy Gyors autók kiskönyvém, dévédével, amiben írnak például az AstonMartinról is, amit, mint tudjuk, James Bond a leggyakrabban használ. És ha már Bond, kaptam egy képet is, amit ki lehet tenni a falra. Régi, feketefehér. Sean Connery látható rajta AZ Astonnak támaszkodva.
Babustól pedig egy igazi ritkaságot kaptam. Egy Tolkien könyvet. A címe: Mr. Bliss. ( Vagyis Boldogság úr) Eredeti saját rajzokkal van tele. Ilyenekkel. És egyik oldalon van a mese, a másik oldalon meg a rajz; és az eredeti kézirat.
1982-ben adták ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése