December 17.

A hétvégén vettünk dupla paplant.
Huzatot igazából, a paplan már megvolt.
Nagyon zavaró volt ugyanis az a jelenség, amely a külön, de egymásra igazított paplanok közötti résecskéken át néha váratlanul, de annál inkább irritálóan vacogtatva betörő hideg levegőnek köszönhetően igen megzavarta
a nyugalmunkat az alváshoz legmegfelelőbb pozíció keresése közben, többrendben, és amely jelenséget Babus nagyon bölcsen és találóan úgy említett - rögtön a jelenség fellépése után:
"Ott
van egy lyuk!"
Szóval mindez már a múlté, hiszen a 200x200 -as takaró szélei olyan messze vannak, hogy a meleg is meggondolja, távozzon-e, hisz olyan messze kéne menni.
Mi meg csak mosolygunk, mert ugye most már addig nyújtózhatunk, ameddig a takarónkér'.

3 megjegyzés:

  1. Azt hittem, azt szoktam mondani, hogy :
    OTT JON A HIDEG!

    VálaszTörlés
  2. én konkrétan 3 réteg takaróval alszom és így érem el azt a hőmérsékletet, ami tökéletes:-) ha nagyon melegem lenne, maximum ledobok egy réteget magamról, nagyszerű, nem??:-)
    ui: felmerülhet a kérdés, hogy miért nem csinálok melegebb hőmérsékletet a szobámban, ha már fázom és nem kellene 3 réteg takaró.
    nos az van, hogy nem szeretek melegben aludni-ezalatt a szoba külső hőmérsékletét értem- mert hűvösebb szobában mélyebben alszom és az ugye nagyon fontos! a mély alvás!

    VálaszTörlés
  3. ja, a 3 takarós névtelen én voltam, M.Timi!

    VálaszTörlés