December 7.

Sok apró történetem van a rendőrökkel. Szemezgessetek:

¤Egyszer egy lovasrendőrt kérdeztem útbaigazítás végett. Jó magasan ült. Jópofa volt, hogy olyan természetesen viselkedtünk, közben meg TEJÓÉGALOVONÜLTARENDŐR!

¤A lakásunkhoz közel (az előzőhöz..., de erről később) szembetalálkoztam egy bobbyval, aki megkérdezte mosolyogva, hogy minden rendben-e. Aztán hallottam, mögöttem is kérdezgette az embereket.

¤Ha térképpel a kezemben álltam az utcán, eddig még sosem úsztam meg anélkül, hogy a közelben álló rendőr oda ne jött volna megkérdezni, elvesztem-e, és segíthet-e. Így esett, hogy egyszer egy olyan utat ajánlottak, ami tudtam, hosszabb, mintha a másik irányt választanám, de mit tehettem? Olyan kedves, határozott és segítőkész volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése