December 13.

Az új albérlethez új busszal kell járni. Kis utcákon szalad velem hazafelé esténként. Első reggel itthonról indulva nagyjából emlékeztem, hol tett le előző este, mentem hát, és kerestem a buszmegállót. Nem volt ott. Mentem tovább, már el kellett volna hagynom egy másik megállót is. Semmi. Más buszt kerestem hát a főúton. Később viszont megnéztük: valóban nincsenek megállók. Legalábbis ezen a szakaszon. Úgy van ugyanis, hogy aki fel akar szállni ( vagy le ), annak csak le kell intenie a buszt ( illetve jeleznie ). A busz meg meg is áll. Persze, ha nem gyűlnek össze a felszállni vágyók, hanem elszórtan, és túl sokszor meg kell állni, akkor azért szól a sofőr.
Ezt a fajta utazást hívják amúgy hail and ride-nak, vagyis "leintés és utazás"-nak. Mikor gyakorlatilag egy hoz hasonlóan inted le a buszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése