London légiforgalmámak sűrűségéről

Már majdnem fél éve, hogy megígértem, mindenféle érdekességről szó esik itt a Blog lapjain, többek között a jelen bejegyzés címéül szolgáló, amúgy kétségtelenül érdekes témáról is. Azonban erre - egyéb érdekességek, fejlemények, valamint részben időhiány miatt is - eddig mégsem került sor.
A témában, amikor megemlítettem, nagyjából még csak annyit tudtam, hogy itt Londonban, a napnak talán bármelyik szakában, ha felnézel az égre, maximum 3 percet kell várnod, és biztosan szemtanúja leszel egy gép fel-, vagy leszállásának. Ezt az érdekes tényt alapul véve tettem a kijelentést, miszerint erről is lesz szó. Igen ám, de Blogunkat olvassa egy
kórustársunk is, aki a témához nem kevésbé kapcsolódó munkát végez, mint repülőgép irányítás. Úgyhogy őt mindenképpen érintette volna a téma.
Az idő azonban elhaladt, most viszont új fejlemények alakultak. Kórustársunk - nevezzük... Kristófnak, - az Egyesült Királyságba látogat, nem is kisebb városba, mint London! Nyelvtanulási hétköznapokat követően, november 7-én ( többeknek ismerős lehet a dátum ) érkezik kis lakunkba, hogy aztán valami féktelen ivászat, opcionális palacsintasütéssel - valószínűleg - vegye kezdetét. És nálunk marad hétfő hajnalok hajnaláig.
Várjuk szeretettel

1 megjegyzés:

  1. Látom nem úszom meg ingyen a szállást, de renben, egy kis sütögetést örömmel vállalok. (Eddig úgyis mindig "csak" palacsintát sütöttem, penkéket még sosem...:) Csak kérlek ezt a ronda torzót cseréld le valami szép masinára!

    VálaszTörlés