Kráucs end

A napokban tényleg ráálltam a lakáskeresés dolgára. Steve, a főbérlőnk már tud a dologról, úgyhogy kábé november 1-jével költözhetnénk is, ha meglesz az igazi. Sajnos az egyhálószobás lakások ( és amúgy mindegyik másik méretű is ) borzalmasan gyorsan találnak itt gazdára; valószínűleg az előző napi hirdetést már nincs is értelme lereagálni. De egyik nap Babus talált két lehetséges jelöltet, ebből az egyik Crouch End-en van.
Először egyedül mentem el megkeresni a céget, amelyik hirdette, mert szinte a hoteltől van oda közvetlen busz. Fél órával azután pedig, hogy meg is találtam őket, már az első lakást néztem.

Ezt a városrészt ( voltaképpen egy kisváros a nagyban ) eddig még nem igazán ismertük, de ahogy megláttuk,
voltaképpen meg is szerettük. Jópofa üzletek, hangulatos éttermek, pubok, színek. Közvetlenül mellette fekszik Muswell Hill is, ami hasonló pozitív adottságokkal van megáldva, csak kicsit drágább, és állítólag tele van hírességekkel ( mint például Hugh Grant, vagy tudjátok-e, ki is az a Gordon Matthew Thomas Sumner? )

Persze a hirdetett lakások már elkeltek, de amit láttam, sem volt rossz. Sőt!
Megbeszéltük, hogy következő nap már ketten megyünk megnézni, és mutat egy másikat is!
Hát, ez volt tegnap. A másik lakás drága is volt, nem is tetszett, de az, amelyiket én már láttam, Babust egyszerűen elbűvölte. Vagy 50-szer körbejárt, megnézett mindent - volt is minden, amire szükségünk lenne. Egy gond volt: alagsorban van. Ami csak azért gond, mert nem tudjuk, mennyire lenne világos nappal. De volt Kád, meg Külső rész is. Mondtuk, hogy átgondoljuk.

Itthon megnéztük, milyen lenne a közlekedés onnan a munkáinkba.
Mindegyik úgy kezdődött:
a buszig gyalolgás: 15-20 perc...
Sajnos ez olyan messze van, mint ahol a "kurtafarkú malac" tour.

Vérzik a szívünk...

1 megjegyzés:

  1. Itt derül ki, hogy Szabi szerint a séta volt a probléma?
    Szerintem inkább az, hogy mindkettőnknek fél óráról több, mint egy órára nőtt volna az utazási idő...
    Mennyire édes kis lak volt pedig, ó!

    VálaszTörlés