Tower Bridge



Az elmúlt hétvégén ismét az a megtiszteltetés ért minket, hogy egy kedves barátunk látogatott meg minket szerény lakunkban. Ezúttal egyik kórustársunkat láttuk vendégül, aki két hetes angliai algolkurzuson vett részt Bournemouthban, és mikor a többiek gyanútlanul hazarepültek, ő szépen kivált a társaságból, és felénk vette útját.
Nevezzük mondjuk, hmm... Kristófnak!
Hajdanán ( L. E. - London Előtt ) szólamtársak voltunk, aztán előbb ő, aztán mi is elkerültünk a kórusélettől. Amúgy repülőgép-irányító, és ő várta olyan
sóvárogva a "London légiforgalmának sűrűségéről" szóló értekezésemet. Volt is nagy öröm, napjában vagy húsz-harmincszor nézett föl az égre, és mondta meg - szerintem biztosra - az éppen látható gép típusát. Meg hogy hányan férnek el rajta. Pénteken jött, aztán rögtön elkezdtük jól érezni magunkat. Sajnos nem sikerült még lakást cserélni, de azért elfértünk. El is vittük egy-két jó helyre, az egyiket éppen előtte fedeztük fel, halloween-es dekoráció volt benne.
Sajnos szombaton délután kellett dolgoznom, úgyhogy Babussal felváltva szórakoztattuk Kristófot. Vasárnap viszont, valami égi közbenjárásra Off-ot kaptam, szóval, aznap végig együtt lehettünk. El is mentünk egy igazi angol nevezetességhez, London egyik ikonját néztük meg belülről. Délutánra pedig egy másik angol "nevezetességet" tartogattam magunknak; ezért is vártam vele eddig. Elmentünk ugyanis moziba, ahol Kristóf letesztelhette az angol kurzus hatásosságát, én meg végre megnézhettem az évad filmjét.
Aztán sajnos hétfő lett, és Kristóf elment haza, de ne feledjétek, az új lakásunkba is sok szeretettel várunk más érkezőket is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése