Muzsika

Az történt, hogy a karácsony előtti napokban a főnök lelépett karácsonyi szabadságra, - mint ahogy tegnap említettem,- és 5-é jött legközelebb. Ez, ha megnézzük, azért jó két hét ( 2 7 ), bár belegondoltam, neki biztos még kevésbé lehet akármikor szabadságolnia magát. Másrészt, ha ki lehetne venni egyben a 21 napot, az három hét. Plusz hozzájön heti egy szünnap ( Off ), az már 24, és ha ráadásul olyan időben veszi ki az ember, akkor hozzájöhet 2 nap karácsonyi, meg egy nap újévi bankholiday, vagyis az már 27 nap.
Szóval gondoltam, a hotelben szóló zeneszámok apparátusa kicsit a kezelésemre szorul. Na, nem akartam és hevi metált hallgatni munkaidőben, de a megnyitás óta folyton szóló nóták mellé egy-két nekem jobban fekvő dalocskát is csempésztem volna. Ráadásul semmi ünnepies kis andalgós hangulat-tabletta nem szólt. Szóval "csempészni" egyszerű is, csak egy pendrájv kell hozzá. Nos, az van is. Meg vannak jó kis zenéim, ráadásul nincs főnökség, mert pár napra rá a kisebb főnök is eltűnt. A többieknek meg aszem mindegy is.

Szóval, így történt, hogy egy londoni angol szállodában felcsendült a Hello.Tourist!



Magyarázat: a dal a magyar Emil.RuleZ! nevű együttes remeke, és igen-igen tört angolsággal mutatja be, mint egy idegenvezető, Budapestet. Ha a szöveg - többékevésbé - angolul van is, megnevezi a várost, mint Magyarország fővárosát, borzalmas a kiejtése, de gondoltam, ugyan honnan jönnének rá, hogy valaki magyar tette föl a számot a hotel listájára?

1 megjegyzés:

  1. Nagyszerű, terjeszd csak a magyar kultúrát! Folytatásképpen néhány EFVk felvételt ajánlanék. ;)

    VálaszTörlés