Házitévé

Meséltem, hogy vettünk egy projectort (hű, de nehéz ezt a szót leírni, próbáljátok csak meg, így, C-vel.). Nos, azóta azon mozizgatunk. Persze a filmkészletünk eléggé véges, viszont kaptunk kábelt, és a laptopról lehet nézni a filmeket. Nade, eljött a karácsony, s vele 3 (három) teljes szabadnap, s tévében jobbnál jobb, de legalábbis kellemes időtöltést nyújtó filmek mentek. A gond csak az, hogy a tévé pici, és maximum a hangot lehet növelni, a képet nem.
Nos, jött az ötlet, hogy ha már a tévén is meg a projin is annyi sok lukacska van, valami másik kábellel csak össze lehetne őket eregetni. Úgyhogy el is mentem egy ilyen témájú boltba, és érdeklődtem. Másodszor már felkészülten mentem el a boltba, előre lerajzoltam, milyen lukak állnak rendelkezésünkre az összekötéshez. Az egyik srác ajánlott egy megoldást, aztán én vettem egy egyszerűbbnek tűnőt. Persze sajnos nem jött be, úgyhogy amikor megint visszamentem, (szerencsére vissza lehetett váltani, a másik kábelért cserébe,) akkor már azt hoztam el, amit ajánlottak. És ma végre kipróbáltam.

Működik! Már a
Proof of Life-ot nézzük a BBC 1-n. Izgi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése