Martin. Ööö... Martyn

Csak hogy tisztán lássatok, konkrét neveket írok.
Mindenki jól figyeljen!

Szóval Babus főfőnöke Graham. Ő a zenesuli feje.
Az ő testvére Martyn. Mindenféle hangszert tanít a suliban, meg művel is. Először Babus karácsonyi partin láttam, tényleg nagyon ért a zenéhez, tanít szárnykürtöt, szaxofont, klarinétot, de basszusgitárt is meg szájharmonikát. Nagyon rendes pasi, Babus be is ígérkezett herfli-tanulásra hozzá. Aztán sajnos otthon nem lett meg a hangszer. De ez még nem minden. Egyszer meg is kerestük a rengetegféle próbája közötti egyikpróba közben. Két-három profi zenélt kilenc-tíz másik emberrel, gyerekek, felnőttek, és slágereket játszottak. A végén Martyn kérdezte, hogy szeretnénk-e beszállni, meg hogy akkor mit is tanulnánk. Na, ez mára kiderült, kerülne némi pénzbe, de megengedhető lenne. Lehet, hogy basszusgitárt fogok tanulni?
Akkor még odaadtuk a hangmérnökös életrajzomat is megmutatásra. Innen emlékezett rám múlt héten, amikor is egy 60-70 fős zenekarhoz kezdett el keresni olyan embert, aki tudna videózni, világítást, hangosítást ( HANGOSÍTÁST! ) intézni, és mondta, hogy éppen egy ilyen talpraesett fiatalember kell neki. Húha! Azóta beszéltünk, és kiderült, még be kéne szerezni a felszerelést. Lehet, hogy ebben is kell majd neki a segítség. Amúgy heti három esti elfoglaltságról van szó, izgatottan várom, mi lesz.
Szurkoljatok, hogy bejöjjön, a többi úgyis rajtam múlik...

Ja, van még egy fontos név. Nagyon fontos!
Figyeltek?

Szabi...

6 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá! Szurkolok nagyon! :)
    ööö.. a végét nem értem.. mire kellene még figyelni?..

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szurok szurok! (Írtam már az előbb is egy párszor, valami nem stimmel itt a könyvtárban... Esetleg én vagyok számítástechnikailag képzetlen?)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, köszi!
    Ja a legvégén csak a Szabi nevet látni még, bár csak behúzott nyakkal, suttogva, ezért nehéz észrevenni.

    VálaszTörlés
  6. ezek tökjó hírek!!!! beindulnak azért a dolgok és ez überfantasztikus lenne, szorítok én is!!
    molnartimi

    VálaszTörlés