Robi

Nagyszerű ötlete támadt Babusnak, ami azóta is egyre jobban tetszik. Én is gondoltam rá egyik haverom kapcsán, de aztán elmaradt a tett. Igaz, hogy még nem olyan jó az idő, de mindenképp praktikus lenne, Babusnak hangoláshoz, nekem meg ha szabadidőm van.
Ja, hogy mi az? Hát kell hozzá ugye jó idő, úticél, meg jogsi. És nincs ki mind a négy kereke.
Szóval képzeljétek, a kezdő lépést
már meg is tettük. Az úgy megy, hogy postai úton kell igényelni egy ideiglenes jogsit. Az meg is jön hamar. Vagyis már megjött. A következő lépés egy kábé egy vagy kétnapos tanfolyam, főleg nekem, akinek már van valamilyen jogsija. Ez kerül majd némi pénzbe, de a legdrágább maga a robogó lesz, szeretnénk valami szépet. Babus függetlenítheti magát a buszoktól, ha nagyon megközelíthetetlen helyre kéne mennie.
Én meg el tudom majd vinni Őt akár... ööö... ide!


1 megjegyzés: